4 de set. 2008

OVNIs, mals esperits i "el efecto Bezoya"



màgia, superstició, hipnosi… de tot menys comunicació clara.
Què més pots fer quan només vens aigua? Quins arguments tens? En la cerca del que no existeix la imaginació dels marquetinians pren dimensions de guionista i apareixen concepten tan marcians com "el efecto Bezoya" o la brillant "mineralización débil". Podria ser una peli de Hollywood: "El Efecto Bezoya, estreno viernes 5".

la versió de l'anunciant:
La imagen, basada en la onda que produce una gota de agua, intenta transmitir el ‘Efecto Bezoya: una onda de bienestar en el cuerpo del consumidor’, (…) recomienda una mineralización muy débil en las aguas envasadas, algo que, según señala el Grupo, ‘nos parece de vital importancia para que sea conocido por el consumidor.
L'aigua sembla viure una moment de canvis: apareixien les cartes d'aigües i les ampolles a 6 euros el litre. Segons un catador de vins en un reportatge recent de 30 minuts: "Les diferències són gairebé imperceptibles". Temps al temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada