28 de set. 2009

que modern que sóc!


No, no he canviat d'opinió sobre l'estètica dels 80's :)
Només m'he comprat un llibre del crític de disseny Rick Poynor anomenat "Obey the Giant", però això no l'important, el que puntua per ser modern és:

  1. l'he comprat per internet (5 points)
  2. és de segona mà (10 points)
  3. és un llibre "contra-cultural" (5 points)
  4. és l'edició original en anglès (1 point)
  5. vaig conèixer el llibre sentint una conferència de l'autor (2 points)
  6. vaig sentir la conferència en format podcast (5 points)
  7. i el més modern de tot: no recordo com vaig conèixer el podcast (15 points)
  8. he escrit un post al meu blog comentant-ho :)
Em sento tan modern i satisfet que no sé si llegiré el llibre, potser no llegir-lo seria encara més modern?
tota una experiència a l'abast de tothom: 14€ a Amazon

2 comentaris:

  1. Pau,
    Per ser un "top modern",només et falta entrar a valorar i comentar el llibre en fòrums i blogs underground ;)

    ResponElimina
  2. mai seré un modern de veritat… però rebre comentaris dels posts sempre puja algun punt :)

    ResponElimina