22 d’oct. 2008

barreja, confusió, perplexitat… comunicació del segle 21!



només una cita ràpida. Vaig ensopegar amb aquest anunci en un article i vaig pensar que era una bona icona d'aquest moment caòtic i interessant que vivim.
V&T de Nestea y The Lab Room crean la colección de cosméticos Martina Klein Selection cuyos beneficios irán al Programa mucho x vivir de la aecc.
una marca de begudes de te, una model i un centre d'estètica creen una crema basada en el te que donarà part dels beneficis a una associació contra el càncer i es distribuirà amb l'ajuda d'uns grans magatzems. Consumisme amb altruisme, bellesa amb malaltia, capitalisme amb solidaritat. Nestea busca transmetre salut, el centre d'estètica diversificar producte i tots tres fer negoci mentre milloren la imatge. Com a fenòmen modern és impagable.

Una crítica: "donará parte de los beneficios recaudados…" transparència: quina part donarà?
Una altra: a pesar de l'entusiasme per l'avenç de l'enginyeria marquetiniana… què té un tè de supermercat amb la cosmètica? "basada en el te"… és estirar massa la corda. No?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada